"אין תקציב הפעם, כל אחד יגיע לעבוד עם הסנדוויצ'ים שלו ונדפוק דלת דלת"

אבי יעקב 1 Comment on "אין תקציב הפעם, כל אחד יגיע לעבוד עם הסנדוויצ'ים שלו ונדפוק דלת דלת"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ש"ס אריה דרעי התיחס בראיון לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית בקול חי לנושא הערעור על תוצאות הבחירות בבית שמש.

לדבריו זה לא משהו חדש: "כבר שבוע שעבר עם היוודע תוצאות המשפט החלטנו לערער, צריך לבקש רשות ערעור ונעשה השתדלות כמו שלמדונו רבותינו. אנו לא חוששים מבחירות אבל אנו רוצים להראות שאנו לא מקבלים את תוצאות הבחירות".

בדבריו אמר כי חשוב לזכור שהמועמד החילוני אודותיו מדברים למעשה עומד בראש מפלגה דתית. "לא הליכוד ולא העבודה אלא הבית היהודי. נפתלי בנט מגייס לו את הכסף והוא מביא לו תומכים. לצערי הרב זה לא מלחמה של דתים וחילוניים אלא דתיים לאומיים מול המגזר החרדי. זה לא מלחמה קלה, התקשורת מגוייסת מעל ומעבר."

דרעי הוסיף כי הוא עורך בינו לבין עצמו חשבון נפש. "אין ספק שאותם קיצוניים שעשו דברים שלא לפי רוח חכמים הבאישו את שמנו, בית שמש יצאה כמעוז של קיצוניים. אני מכיר את בית שמש כאי של שקט ונחת, חבל שזה מה שקרה. גם אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש, איך הם עושים הון פוליטי על חשבון היהדות החרדית".

לשאלת המראיין האם יש סיכוי לפצח ולהביא תמיכה בעיר הישנה אמר דרעי: "ברור שיש אפשרות להביא קולות מחוץ למאגר הקולות של בית שמש. יש יהודים טובים שיצביעו בשבילנו, אני אישית יעבור מבית לבית ואעשה מה שאוכל יחד עם חברי. נחלק את הציבור המסורתי ונעלה אליו. חשוב לזכור, הפעם אין כסף ואין מימון בחירות, הולכים עבוד בלי כסף, כל אחד יביא את האוטו ואת הסנדביצים ויעברו בית בית. אני מקווה שאחינו מ'טוב' גם יבואו אתנו, אני אפגוש אותם בזמן הקרוב ואם יש טעויות נתקן אותן. אנו נרתום אותם, הם יבינו שזו מלחמה דתית ולא מלחמה מונציפאלית.

וגם הקנאים?
בנוגע לאנשי העה החרדית אני יכול לתרום הרבה. זה גדול עלי, מקווה שאחרים יצליחו. זו עת לעשות ה'. גם להם אין איפה לגור ובית שמש היא העתיד שלהם.

האזינו לבצלאל קאהן משוחח עם אריה דרעי



1 תגובות

מיין תגובות